Winsum, uitgeroepen tot het mooiste dorp van Nederland, heeft er een nieuwe activiteit bij voor bezoekers en inwoners: een boeiende podwalk die je meeneemt op een historische ontdekkingsreis.
Foto: Tina Lantink via Visit Groningen
Winsum, uitgeroepen tot het mooiste dorp van Nederland, heeft er een nieuwe activiteit bij voor bezoekers en inwoners: een boeiende podwalk die je meeneemt op een historische ontdekkingsreis. Gerrit Brand schreef voor STAD Magazine een recensie van de roman Een tuin voor verloren benen.
Uitgever Jurgen Maas legt zich helemaal toe op het uitgeven van literatuur uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika. Oorspronkelijk in het Arabisch geschreven werk. Dat is een nobel streven dat respect afdwingt. Want rijk word je er vast niet van. Onlangs verscheen bij de uitgeverij de roman Een tuin voor verloren benen van de Palestijnse, uit Gaza afkomstige schrijver Mahmoud Jouda. Het boek is heel mooi vertaald door Djûke Poppinga. Lees hier de volledige recensie. Met de stadscampagne 'Love, Groningen' wakkert Marketing Groningen de trots van Groningen aan en nodigen ze heel Nederland uit om Groningen te bezoeken. Het is moeilijk om niet van Groningen en haar ondernemers te houden. Daarom brengt Marketing Groningen met deze campagne graag een ode aan de ondernemers met een persoonlijke poster. Ook roepen ze ondernemers op om hun trots te laten zien en een ode te brengen aan de stad met online én fysieke tools. Fysieke tools Ondernemers kunnen een gepersonaliseerde 'Love, Groningen' poster* aanvragen via dit formulier, waarin hun bedrijf centraal staat. Daarnaast worden er ansichtkaarten en baliebakjes verspreid onder ondernemers, waarmee klanten worden aangemoedigd om ook hun liefde voor de stad te tonen. *Let op: bij het ophangen van de poster in de etalage kan reclamebelasting van toepassing zijn. De poster mag 13 weken blijven hangen. Meer informatie hierover is te vinden op de website van de gemeente Groningen. Online ToolkitOm de 'Love, Groningen' campagne tot een succes te maken, worden ondernemers gevraagd gebruik te maken van de online toolkit. Deze biedt diverse middelen, zoals sociale media kaders, posters en logo's, waarmee ondernemers hun trots op Groningen kunnen uitdragen. De toolkit kan eenvoudig worden gedownload via deze link. Ondernemers die trots zijn op hun stad kunnen dit op hun eigen manier laten zien. Dit kan bijvoorbeeld door een gerecht met Groningse producten te bedenken, een speciaal 'Ode aan Groningen' drankje te maken of de etalage van hun bedrijf een Groningse twist te geven. Door hun liefde voor Groningen te tonen, maken ondernemers kans op verschillende prijzen. Ondernemer opgelet: hier breng je je ode uit. Meer weten over de campagne? Lees hier alles over de stadscampagne. |
stad Restaurantgids GroningenColumn STAD Magazine wordt mede mogelijk gemaakt door:Alfa Terpstra
Androesja Ayurveda Instituut Cafe resaurant S'amuse De Coendersborg De Markt De Schoenenfabriek Greving & Greving Hanze Huis Honda Borghstede Hotel Corps de Garde JB Menswear Kosadome Martiniziekenhuis Mazda Terpstra Media Markt NAG Nul50 Interieur Opel Wander Van der Gang Watches Verroest Restaurant de Kleine Heerlijkheid Restaurant de Pauw Restaurant Thai Jasmine Restaurant Weeva Archives
September 2024
|